Sunday, April 3, 2011

UFO WTF!!

dulu aku pnah tgok NatGeo psal UFO. i was really anticipating dat show, and it was at midnight. so i have 2 be awake for dat as i usually slept at 10. haha. the episode showed videos recorded by amateurs around the world. i started 2 believe dat UFO is real. mcm2 dlm otak, nk jmpe UFO la, dan aku pernah mimpi kne serang dengan UFO. haha.

ok, im not gonna talk about my dreams, suddenly this issue came across my mind. jadi, aku nak tanye nih! BETOL KE ADE UFO!!! sbb mcm xde satu kepastian, sume org tgh berdebat lagi. omg, you people.... ok, ade org yg ckp x mustahil bahawa makhluk asing betul2 wujud. kuasa Allah, sape tahu. ade jugak yg cakap alien ni mungkin entiti daripada Jin! hmmm, logik jugak. kita pon xtahu rupa jin yg sbnar  dan jin boleh berubah bentuk. habis, macam mana nk terangkan Objek Terbang Tidak Dikenali (OTTD) haha @UFO? bosan da aku dgr drg cakap itu kapal terbang US yg baru dan sedang dipandu uji, konon test-drive la.

antara dalil naqli yg aku baca:

"Dan sesungguhnya Kami telah memuliakan anak-anak Adam; dan Kami telah beri mereka menggunakan berbagai-bagai kenderaan di darat dan di laut; dan Kami telah memberikan rezeki kepada mereka dari benda-benda yang baik-baik serta Kami telah lebihkan mereka dengan selebih-lebihnya atas banyak makhluk-makhluk yang telah Kami ciptakan."
(Surah Al-Isra', Ayat 70)

jadi banyak tidak bermaksud semua kan? jadi fikir2 la... Wallahualam

ape2 pon, aku suke lagu nih, extra terrestrial!!  lalalala, layan~


ape pendapat krg? leave your comments, about the topic silly not the video. ;D peace and chill!

4 comments:

  1. aku pernah baca..ada agama di kalangan manusia yg terlalu taksub pada UFO ni..
    - http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_UFO_religions

    ReplyDelete