Photobucket Photobucket Photobucket

Sunday, April 10, 2011

Tangan di dada, mata ke atas

Aku tau, krg kan slalu baca blog aku, aku tau krg mmg minat sngt kt blog aku kan (tangan di dada, mata ke atas) lol. haha, mst korg penah tgok gaya menyampah sebegini, perlu ke aku letak gamba? hahahaa. gamba di sebelah pon sudah cukup untuk menunjukkan gaya nya. haha.. ok2, jadi nape org slalu bwat gaya ni? sbb drg rase annoyed atau sesuatu itu menjengkelkan. :D. lalu gaya ini disertakan selepas ayat yang sinis. contohnya: A datang lambat, si B menunggu A. lalu apabila A smp, B akan berkata, "mmg aku suka tunggu ko" berserta gaya tersebut (tangan di dada, mata ke atas) hahah. klu zaman dlu org akan jeling je, so da moden kan, die da berevolusi menjadi gaya ini. krg tau sape yang yang bwat gaya ni dulu? tau x? aku pon xtau, tp klu tau, bgtau la aku, nk time kasih kat die sbb bwat hidup aku bermakna. LOL.

sory la, krg mmg rasa menjengkelkan kan dgn entry ini? ;D

p/s: aku berasa sngt terganggu sbnrnya. LOL.

like this page on Fb if you think this is kewl!~  (tangan di dada, mata ke atas)

lastly, for those who think you are so cool or whatsoeva, you r so "kind" and "generous". seriously i can't live without you guys,  i really appreciate your kind attentions towards me, i know u guys love me, right?  (hands on chest, eyes looking up)

I dont give a damn about what you have kayh  ;)

korang jngn report blog aku plak. hahahaha

3 comments:

  1. elok aa ko jd model haha -meya

    ReplyDelete
  2. cool face! hehehe alang best!! wat hdup i ceria u.. (tgn di dada mata pdg atas)

    ReplyDelete
  3. haha, i tau u mmg suka~ (tgn di dada, mata ke atas)

    ReplyDelete