Monday, January 31, 2011

PAGE2 BODO

assalamualaikum

ni yang aku nak mara nih. ni yang aku nak melenting nih. xleyh bla la shial~ ape masalah korang ni? ape masalah kteorng? ape masalah dunia skarang?

skang ni kat fb dari dulu smp skang xabis2 ngan page2 mengutuk n causes yang x masuk akal. sume nye nak kutuk org laen, kate islam bodoh la, org smnnjung bodo la, org sabah srawak bodo la, orng cine bodo la, orng mlayu bodo la (aku reka name), malaysia bodo la, indonesia bodo la, yahudi bodo la, amerika bodo la, Nabi Muhammad *&^*% la. bpak ah!! GILE + PSYCHO = PATUT MAMPUS!

tp aku rase xyah la nk emo sngt ngan drg ni. sbb lambat laun nnty drg tau la pe akan jadi. kuasa Allah, Dia je yg tahu sapa btol. ;)

2 comments:

  1. jgnlah mara2 bro.. dorang yg wat sume tu mmg bodo pun..
    hehe igt aku x?
    k-zaxs.blogspot.com

    ReplyDelete