Photobucket Photobucket Photobucket

Sunday, June 5, 2011

Itulah takdir ahaks!

Krg penah buktikan takdir? Sbb kdng2, takdir 2 kita susah sngt nk nmpak. Aku dpat buktikan dalam situasi yg sngat mudah! hehe. ni yang cek nk habaq kat hampa suma. Tadi aku g swimming, pas2 knal la dak cina ni nama dia Calvin. OK, don't want to mention his swimming skills, so we just get straight 2 the main subject kayh, haha. (he's damn good by the way) Ok, masa da abis kelas  dia offer aku nek keta die, umah die dekat2
area situ jgak la, tp aku xmo, segan r. tapi xtau pesal, selalunya aku ni xtau malu. Dia bertegas jugak, tp aku bertegas dengan menolak tawarannya. HAHAHA. ok ok, bas yg nk aku naik untuk pergi kompleks renang 2 lama gila nk tunggu, bukan setakat berjanggut, bermisai, beruban, sampai gugur la misai kalau tunggu. Tp tadi lepas aku ckap bye2 kat Calvin, tetibe muncul lak bas itu. Wah! my lucky day!

Takdir: Apa pun pilihan aku tadi, aku tetap akan balik awal. Pas2 dpat men ngan kucing aku yg kesepian sebab yg lain suma g umah abang aku. siot~ simple kan? :D

Alhamdulillah~ ;)

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment