Photobucket Photobucket Photobucket

Friday, December 3, 2010

KOLUMPO!!

Kuala Lumpur~ hehe.
sesampai je aku kat sini adalah pada pkol 12.00mlm 2 Dec 2010. fuh, penat dok dlm flight, bosan+ngantok! dalam flight sempat agy tgok kartun Avatar. haha. So, biler sudah berpijak di bumi ini, aku terus melangkah. hahaha. ps2 carik Skybus, nk g KL Sentral.
KL Sentral
huhu. ingt kn dlm stgh jam cm2 smpai la, tp tup2, satu jam lebih kot. mcm kl g mlake. trertido gak la.. smp KL Sntrl, aku jmpe abg besar aku. hehe. Long Rahmat. die amik aku. so, merempit la ngan motor Yamaha die (ye kot). Pastu lalu kat tempat yg boleh aku ckp KL yang lame iaitu
Kota Raya
Victoria Institution
Kota Raya! tmpat lepak mase zaman skolah. haha, CM, bla2. sesume lah. Pastu jln2 nmpak la TS yg gelap mase tuh, dan Penjara Pudu yg tngah dirobohkan. sedih tp aku rase ntok kebaikan jgak kot. Kterong belok ke kanan dan nmpak Skolah aku dulu.
Times Square
Victoria Institution. hehe. bngge, da 117 tahun da kan? itu la kolumpo bak ckp nenek aku. KL yg org nmpak skang adalah Pavi, KLCC, Mid, BB, tp aku ttp suke KL yg dulu. ;)

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment