Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday, November 9, 2011

Hye saya Alang, Umur saya 20 tahun :D

Semalam bfday aku! hehe. so aku da 20 skrang~ so frankly i am happy with my age. Sebab aku da berjaya hidup dengan seronok selama 20 tahun! Meeting frens and enemies, encounter complication and happiness. Birthday aku disambut bersama2 dgn mereka2 ini. Thommy Jok Uvang, Muhamad Annawi Anuar, Nur Nazreena Ayob, Hafiz Abu Bakar, Emily Edang Baru, dan Timothy Ajeng Mering :D. Tepat pukul 12am, tomi, nawi, maling and tim buat roti kek untuk aku. mcm ni la rupa die. haha.
Muka birthday boy pagi2 buta
Idea si tomi nk buat roti tuh, dan ditambah nafsu makan nawi yg membuak2. Simple and nice, i like! ;D.. Lepas tuh aku pun membuta la smpai ke pagi. Bangun2 pagi dikejutkan oleh tomi, die nk gerak pi Miri so alang2 die kejutkanlah alang iskandar~ ahha. OK, sape yg sambut bfday kat masjid? Aku la! haha. Pagi2 da pegi masjid sbb ada upacara korban. Ada dalam 9 ekor lembu yg tumbang. Tengok drg kene sembelih buat aku rasa lapar. ahah. Pas2 pagi tuh aku ada Kelas English for Broadcasters kat KKFM. so terus gerak. Tetibe bos aku bagi roti, ada air teh ngan nasi lemak. Makan free yg pertama! :D. Lepas kelas terus roger nawi, die amik aku pas2 dalam pkol 1 kiteorang pegi masjid ada makan2. Makan free yg kedua! :D. Balik kenduri tuh sangat kenyang, aku terus tidur. Pas2 tetibe nawi kejut n terus ke Wan Bee (1Borneo). Here's a thing, i didn't expect anything coz some of them were reluctant to go to wan bee. But they did! :D. Drg buat surprise dengan sebijik kek Blueberry My Faveret (gaya Ucop Wilcha).

Maling : Buat mucung, kunun tgh tiup lilin. haha
So kira da makan free yang ketiga la kan!? hehe. Alhamdulillah~ syukur. Bnyak rezeki aku hari tuh. Pas2 ada hadiah2 yg drg bagi. frame, key chain, pen, buku. But the only thing that will forever stay with me is the moment on that day. :D. Love you guys. hug kiss hug kiss....well, no kissie~ haha






No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment